Mi történik a telefonnal szervizünkben? Milyen folyamatokon esik át egy javítandó telefon? Ezekre mind választ adunk!

Amikor egy telefon meghibásodik, felmerül az igény annak javítására vagy egy új készülék vásárlására. Mindenképpen érdemes a hibás telefont átvizsgáltatni, szervizünkben az átvizsgálás ingyenes, és az is marad! Az átvizsgálás eredménye alapján lehet a javítás vagy az új készülék mellett dönteni. A javításra leadott készülékről munkalap készül, melynek kisebbik példányát az ügyfél elviszi. Ezzel tud a készülékért jönni, illetve ez alapján tudja beazonosítani saját magát és készülékét az ügyfél, amennyiben kérdése támad.
A javítandó készülék helyett szervizünk cseretelefont is biztosít, hogy ügyfelünkként elérjünk, természetesen saját fiókkal történő belépés után sajátodként használhatod a készüléket, amíg a tiéd elkészül.

Az átvizsgálást a megjelölt hibajelenség alapján kezdjük el. A törött kijelzős telefonra új alkatrészt próbálunk, a semmilyen életjelet nem adó készülékbe különböző alkatrészeket próbálunk bele. Mielőtt az alaplapon keresnénk a hibát. A szemmel jól látható hibákat vizuálisan diagnosztizáljuk első körben, és ezek alapján kezdjük meg a javítási folyamatot. Egy felpúposodott akku vagy egy törött kijelző, esetleg egy hibás töltőcsatlakozó szemrevételezéssel megállapítható. A munkalapon található egy max. összeg, ide azt a maximális összeget írjuk be, amit az ügyféllel közösen megállapítottunk javítási árnak. Amennyiben bármilyen okból ez az összeg magasabbra változik, úgy előzetes egyeztetés után folytatjuk csak a javítást, így nem ér semmilyen meglepetés, amikor átveszed javított készülékedet.

A javítási folyamatokról, főként a kijelzők cseréjéről az alábbi oldalon találhatsz bővebb leírásokat és részletes javítási leírásokat.

A javítások elkészültéről minden esetben SMS üzenetben értesítünk, így az üzenetet akkor tudod megnézni, amikor éppen ráérsz. Nagyon fontos, hogy SMS-t akkor kapsz a készüléked sikeres javításáról, ha az már készen áll a használatra. Tehát, folyamatban lévő vagy ragasztás alatt álló, de még nem száradt készülékkel kapcsolatosan nem küldünk üzenetet a sikeres javításról. Az elvégzett javításrokról nyugtát/számlát és bizonyos esetekben garancialevelet is kapsz, melyet jó ha megörzöl 6 hónapig, ugyanis javított készüléked javított hibájára 180 nap garanciát is adunk.

Ha van otthon egy hibás telefonod, hozd el nekünk, átvizsgáljuk, és lehet hogy megjavítva valaki tovább használhatja.

A zöld ingyenes bevizsgálásra kattintva a főoldalon akár e-mailben is kérhetsz ajánlatot tőlünk.

Valami mást keresel? Nézd meg weboldalunk szerviz részlegét!