Minőség és garancia

Telefon szervizünkben a legmagasabb szintű minőségre és szakmai színvonalra törekszünk. Az általunk javított telefonokhoz 180 nap garanciát nyújtunk!

Alkatrészeink:

Alkatrész szállító partnereinkkel szemben legfontosabb követelményeink közé tartozik az utángyártott OEM alkatrészek forgalmazása, gyors garanciális ügyintézés, készlethiány esetén gyors pótlás. Folyamatosan kutatjuk új partnereinket, akik még szélesebb termékpalettával még jobb ár/érték arányú alkatrészekkel rendelkeznek. Mára Hazai és Európai partnerekkel is rendelkezünk szerte a kontinensről így biztosítva a folyamatos fejlődést, minőséget és a legjobb árat, mely a minőséget képviseli.

Javítási módszertanunk:

Számunkra a legfontosabb munkafolyamat a javítás megkezdése előtt maga a tesztelés. Minden alkatrészt tesztelünk beépítés előtt, legyen az saját partnerünk által beszerzett vagy hozott alkatrész. Hangszórótól a kijelzőig mindent letesztelünk, hogy a hosszú ideig tartó megbízható működést a leginkább garantálni tudjuk. Ezen irányelvek köré építettük szerszámainkat és ragasztóinkat is, melyeket évek alatt válogattunk össze gondos kereséssel. Azért, hogy készüléke semmilyen egyéb külső-belső sérülést ne szenvedhessen el, fokozottan figyelünk a készülékek ESD védett felületen történő javítására.

Garanciális ügyintézés irányelvei:

Alapelvünk, hogy ügyfeleinket nem érheti hátrányos megkülönböztetés, ha garanciális problémával látogat meg minket, illetve akkor sem, ha térítéses javítást végzünk készülékén. Minden esetben igyekszünk ugyan olyan javítási határidők és feltételek mellett dolgozni, hogy elégedett legyen a garanciálisan készüléket javíttató ügyfél és a térítéses javítással érkező ügyfél is.

Garancia